9 februarie 2013

Întâlnirea Fără de Sfârşit

Gellu Naum în Medium:
   "Mă încăpăţânez să caut fantomele în locurile cele mai vii, cele mai reale, cu certitudinea existenţei lor, undeva, între noi,  lângă mine, aici sau aiurea, pe această stradă sau, poate, chiar în această casă. E vorba de o relaţie între vii, între oameni care se caută cu disperare, care răscolesc înnebuniţi mulţimile calme ca să se găsească, fără să aibă alt indiciu decât certitudinea existenţei celuilalt, neavând unul despre altul decât vaga idee pe care exasperantele apariţii înaintea întâlnirii le-o dau.
     În ceea ce mă priveşte, rolul unei aşa numite "crize" de erotomanie pe care o încercam în această epocă, poate cea mai delirantă din viaţa mea de până acum, este riguros, sigur, determinat. Am certitudinea că în casele acestui oraş sau al altuia există o femeie care aşteaptă iubirea mea, care pe acest plan va obiectiva toate dorinţele mele, femeie care poate mă caută cu aceeaşi furie cu care o caut eu sau care îşi duce mai departe viaţa fără să bănuiască nimic din toate acestea - şi încerc să descifrez toate mesajele, să desluşesc toate apariţiile pe care această femeie mi le trimite, conştientă sau nu, încerc să adun indicii cu o meticulozitate repugnantă şi sinistră, să găsesc semne de recunoaştere pentru a putea grăbi, cu o secundă măcar, întâlnirea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu